Ny mobil!!

Förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela dagen. Jag har blivit skit förkyld igen, ont i halsen, snuvig och så. Skit jobbigt! Det är tredje gången jag blir förkyld på bara två månader.

Tindra vaknade vid tio idag, vi låg och busade hela familjen idag för M skulle inte upp och jobba. Tindra blev jätte trött efter allt bus och praktiskt taget deckade på mitt bröst. Hon tog sin napp pch slängde ner huvudet i mig och blev klarliggande en stund. Jag bad M att titta till vad hon gjorde, hon sov.. =) Sötnosen! Jag somnade också om och vi sov en timme till. Haha! Det är inte likt oss, men skönt var det! Gick och gjorde frukost (en väldigt sen frukost) sedan vid två drog hela familjen ner till stan. Ms mobil gick sönder igår, Tindra sagglade ner den och nu imorse gick den inte att sätta på. Så vi var nere och lämnade in den på lagning. Och gissa vad? Jag förlängde mitt abonnemang och fick mig en ny mobil! =) Så skönt! Man kunde ju knappt höra i min mobil och knapparna var tröga.

Gick på stan en runda, men köpte inget. Ska ju till Ullared snart. =) Vi kom hem vid sex och då började vi med maten och sen dess har det varit full rulle. Tindra håller på och nattas just nu av M och jag sitter här och pustar ut. Jag älskar dom dagarna man har något att göra, men jag är en sån person när jag väl gör något, ska jag göra allt och då blir jag så stressad och trött. Inte bra egentligen, måste ju ta det lungt nu. Man ibland är det svårt...



En sån här mobil har jag nu, fast jag har röda detaljer istället för oranga.
 Har samma gammla nummer, som jag kan nås på för er som har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0