Tid hos frisören nu!!

Blev inte mycket bloggande igår, jag var så trött och M var hemma hela kvällen så vi passade på att ligga i sängen och kolla på film hela familjen och bara mysa. =) Kollade på den nya Arkiv X filmen, trodde att den skulle vara mycket läskigare men det var bara en helt vanlig thriller i mina ögon iaf. Sedan kollade vi på The Rocker - Den nakna Trummisen och den var hur bra som helst! Hehe!

Håller på och laga lunch nu, M står i duschen och vid tre ska han ta bussen till jobbet. Så när han kommer ut från duschen ska jag hoppa in och ta mig en snabbdusch. Tindra är lite gnällig, hon ska få lunch strax, men hon verkar lite trött så hon kommer nog att somna innan..

Igår ringde jag och beställde tid hos frisören. Imorgon klockan 15.00 ska jag klippa mig! =) Sedan ska jag färga håret svart här hemma. Är bara inte riktigt säker på hur jag vill ha det. Uppklippt och snelugg tror jag. Vill ha en cool frisyr iaf, och vill inte ha det kortare än till strax över axlarna. Vi får helt enkelt se hur det blir. =) Måste sluta nu...

Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

ja så skönt att komma iväg.. förra året var jag på kryssning till finland, men då var jag ju nykter så iår vill jag vara full:P hehe ja jag tänkte inte på det alls=P hur stor har du blivit? är du samma som med tindra?

2008-11-27 @ 15:21:43
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0