Städmani!!

Puuh! Vad mätt jag är! Åt  en jätte god kvällsmat. =) M slutade vid ett idag och har varit hemma sedan dess, så vi har kunnat umgås och bara vara med varandra hela dagen. Vi kollade lite på tv, spelade x-box, mös i sängen med Tindra. Sen har jag sprungit runt och städat en massa, diskat, rengjort toaletterna, handtvättat Ms finbyxor, vikt in all rentvätt, dammsugat hela lägenheten och tvättat golven och listerna. Har fått en del gjort idag. Måste passa på att göra sånna saker när M är hemma, för annars har jag aldrig tid med dom, Tindra kräver ju en del uppmärksamhet! Och nu har hon blivit livrädd för dammsugaren också, kan verkligen inte dammsuga i närheten av henne! Så M fick ha henne i vårt sovrum med tvn på hög volym, och då gick det bra! =)

Jag har kommit på mig själv att jag har kommit i en väldigt aktiv fas just nu. Jag måste ha saker att göra och tro det eller ej, jag älskar att städa. Eller jag kanske inte älskar att just städa, men jag älskar att ha det rent och snyggt omkring mig. Och för det behövs det att städas! Jag har fått städmani och gått och blivit pedant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0