Snö och Idol...

Glömde ju nämna att den första snön har lagt sig här i Växjö. Nu är det bara julpynten som ska upp, så får man en sån där härlig julkänsla. =) Isabelle och hennes kompis kom upp och ville leka med Tindra lite, nu är dom ute och går med henne. Så jag har en liten ledig stund för mig själv. Passade på att dammsuga, då Tindra är vettskrämd för dammsugaren. Hehe! Fick ett par doftljus av mamma som hon hade beställt, tänkte tända lite ljus och prova ett av dom, så det luktar lite gott här ikväll. =)

Det bli en myskväll framför tvn med idol och sen ska jag nog kolla på den nya Narnia filmen. M har redan sett den utan mig, och han sa att den var jätte bra! Har godis och jordnötsringar här hemma så kvällen är ju redan räddad! =)

Mina batterier på kameran är slut så det blir inga bilder från den iaf. Ska köpa laddningsbara nästa gång vi handlar, så slipper man handla batterier varje månad. Men jag har ju min mobilkamera som är ganska bra, så ni får nöja er med dom..Föresten här kommer lite bilder från igår:


Min syster och Tindra i vagnen.



Mammas älskling!



Jag =)



Lekt med bilden lite..


 


Kommentarer
Postat av: mia

näääe första snön kom 31 oktober =)

2008-11-21 @ 17:33:44
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0