Skiiit hungrig!!

Igår var det trevligt, förutom att efter vi hade spelat Trival Persuit blev jag plötsligt illamående och det blev bara värre och värre. Kunde varken spy eller vara social, så det slutade med att jag gick och skulle vila mig i vår stora och sköna säng. mSjälvklart somnar jag och vaknar inte förrens vid halv ett, när resten av familjen skulle gå och lägga sig. Va rolig jag är va? Men men, det är inte mycket att göra åt, jag hade iaf trevligt den lilla stunden jag var frisk och kry. Innan Mamma och syskonen åkte hem kollade vi på Wall-E. Det var verkligen skit bra tyckte jag! =)

Nu sitter jag här och är ashungrig, skulle inte tacka nej till en Vesuviopizza just nu alltså! Jag lovar, jag skulle kunna äta upp hela också! =) Hehe! Får se vad som finns i kylskåpet som går snabbt och enkelt. Vid sex ska vi hem till Ms föräldrar, som vanligt, det är ju Söndag! =) Så där kommer vi få god mat iaf, så slipper man tänka på kvällsmaten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0