Ska kanske till England...

Vi var ju iväg och handlade innan, och vi kom inte hem förrens lite i nio. Var hemma hos Ms föräldrar ett tag och snackade om Englandresan. Jag har ju totalt glömt att nämna det här i bloggen, men till nyår ska M och hans familj åka till England och dom vill ha med oss. Det ser inte helt omöjligt ut faktiskt. Vi kommer att ta båten över från danmark och vi kommer att bo hos Ms släktingar. (Hans pappa är ju från England så halva släkten bor där) Vi har råd med det, men vi kommer inte ha så mycket pengar kvar på vårt sparkonto då. I och med att vi också ska köpa en syskonvagn, bilbarnstol, gaderob, spjälsäng och lite sånt. Får se hur det blir.. Hade ju vart kul iaf! =) 

 
Tindra somnade själv i sin säng, M la henne där och hon låg först och kollade lite sedan började hon gnälla lite. Gick in och visade att jag fortfarande fanns där, stoppade om henne, stoppade in nappen i munnen på henne och pussade henne på pannan. Efter fem minuter hade hon somnat. Duktig hon har blivit va? =)

Nu ska vi också gå och lägga oss och imorgon står det inget inplanerat på schemat. Ska bara ringa om en tid till klippning. =) God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

vi funderar med att åka till england på nyår=) tycker det är så fint i london.. eller ska vi till finland=) alltså jag hade helt glömt bort att du var gravid när jag mötte dej i stan=) haha.. fattar inte hur jag kunde missa det..=) kram

2008-11-26 @ 12:23:37
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0