Ska börja äta Niferex..

Kom precis hem från stan. Hade helt glömt bort att jag skulle till MVC idag. Vaknade imorse vid åtta och kom på det, var då tvungen att gå upp och kolla vilken tid jag skulle vara där, och jag skulle inte vara där förrens klockan två. Så jag kunde gå och lägga mig igen och sova i två timmar.

Idag tog vi lite prover och allt såg bra ut. Ska bara ta och börja äta niferex nu igen. Usch, jag hatar verkligen dom tabletterna! Jag har skit svårt för att få ner dom. Förra graviditeten kräktes jag bara upp dom, fast jag kräktes för minsta lilla då. Nu var det jätte länge sedan jag kräktes och jag mår inte alls illa nu för tiden. Skönt! Nästa tid fick jag den 11/12 och då ska vi börja mäta min mage också. =)

Håller på att värma färdigmat i micron, inte så gott kanske men det går snabbt iaf. Tindra ska snart också ha sin mat. Skriver mer senare. Är så hungrig, måste äta nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0