Plastgran...

Filmerna var bra igår.
Tindra var vaken under tiden vi såg den första filmen, men sedan nattade jag henne och hon somnade vid tio ungefär. Så jag och M kunde sitta uppe själva och se den andra filmen och ha det mysigt! =) Filmerna var bra, helt okej faktiskt. Vi sov ganska länge idag, till tio iaf. Det var skönt! Tindra har ju börjat sova hela nätterna i sin säng igen. Hon hade ju en period där hon vaknade vid fyra varje natt för ett tag sedan. Tror det var för att det tänder på gång. Nu sover hon i sin säng till åtta, sedan tar vi upp henne och hon somnar om och får ligga nån timme i vår säng.

Föresten på tal om tänder, hon har fått sin sjätte tand nu. Nu har hon fyra små tänder där nere och två där uppe. =) Hon kan tugga riktigt bra nu!! Hehe!

Idag har vi en slappdag, med tanke på att vi städade och hade oss hela dagen igår. Tindra sover middag just nu, M sitter och spelar Xbox (typ första gången han gör det sen Tindra föddes) och jag sitter här. =) Strax efter fyra får vi bilen och då ska vi till City Gross och handla, ska upp till Jula och kolla på en plast julgran också. Dom skulle ha någon billig där.
Vi kommer att köra på plastjulgran istället för en riktig, jag har haft det hemma hos mamma i några år nu och jag tycker att det funkar lika bra. Sen behöver man inte sköta om den på samma vis som med en riktig. Vi är ju inte hemma i jul heller, men vi vill ändå att Tindra ska få en riktig första jul med julgran och allt. =)

Ska köpa batterier idag på City Gross, men här får ni en gammal bild så länge:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0