Pappig...

Idag var vi uppe vid halv nio, Tindra vaknade då också. Hon var skit jobbig igårkväll, och somnade inte förrens pappa kom hem vid halv ett!! Det är precis som om hon måste ha pappa i närheten om hon ska kunna somna lungt.

Vid tio kom mamma och mina syskon, och vi stack direkt ner till bussen och åkte till Samarkand. Var inne på Skokanonen, och fick mig ett par skor helt gratis! Dom brukar ju ha sånt erbjudande, ta tre betala för två. Och mina syskon skulle ha skor, så jag fick ett par med. =) Skit snygga va dom me, kan visa på bild sen..Sedan köpte jag lite kläder åt Tindra, en farsdag present åt Ms pappa och en till M själv. =) Men det ska han inte få förrens imon.

Vi kom hem vid tre, och det har varit full rulle sen dess, Tindra skulle ha mat, var tvungen att gå ner till affären för att inköpa lite gott till ikväll, slängde även in en hög med tvätt i tvättmaskinen. Har nu även påbörjat maten, Sheperds Pie står på menyn och den ska koka upp i en timme så nu kan jag äntligen pusta ut!

Ikväll ska vi ha spelkväll, äta gott och mysa framför tvn med någon film tror jag. Vi får se! Bilder kommer imorgon...Nu måste jag gå och slappa och vara social...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0