"Papa"

Nu har både jag och Tindra fått mat i oss, så nu är vi mätta och nöjda. Tindra sitter och leker med sin nya favorit leksak, måttbandet! Hehe! =) Tror hon börjar bli lite trött, man ser det på hennes ögon. Och jag skulle gärna vilja lägga mig ner och mysa och vila en timme eller så. M jobbar ju ikväll på Café Pax och kommer inte hem förrens vid tio.

Föresten innan imorse, så sa Tindra "papa" tre gånger. Vi låg i sängen och busade, sen när jag frågade henne vart pappa var, så kollade hon bort mot M och sa "papa". Sen gjorde hon så tre gånger på raken varje gång jag frågade henne var pappa fanns. Till sist blev det för tjatigt och hon slängde sig ner i famnen på mig och snorade ner mamma. =) Busungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0