Obama for president...

Kom precis ut från dushen och det var verkligen hur skönt som helst, hann ju aldrig duscha igår. Direkt efter vi hade handlat blev det brotom med att fixa kvällsmat. För klockan kvar i nio skulle vi vara hemma hos Ms föräldrar och kolla på fotboll. Liverpool spelade ju, och det blir skandal om M missar det! När vi kom hem la vi oss i sängen direkt och kollade på valvakan med Philip och Fredrik. Somnade och vaknade av att Tindra var ledsen. Gick upp för att lägga henne mellan oss, och då sträckte jag mig i sidan av magen och det gjorde så sjukt ont! Jag kunde knappt andas så ont det gjorde! Det fanns inte så mycket mer att göra än att ligga där och vänta ut smärtan. Tvn stod fortfarande på då och höra att Obama hade vunnit valet. Det var vad jag hade hoppats på om jag får säga mitt!

Snart kommer iaf Frida och Tuva och hälsar på. Ska dammsuga lite innan dom kommer tänkte jag. Det är inte klokt alltså, efter bara någon dag är det lika stökigt på golven, speciellt i köket! Jag skyller p åTindra! Hehe. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0