Nyklippt och fin. =)

Nu sitter jag här helt nyklippt, till och med M klippte sig och Tindra var hur duktig som helst. M klippte sig samtidigt som mig, men Tindra satt där och kollade och sa inte ett pip. =) Hur som helst, jag är verkligen jätte nöjd och M fick en riktig snygg frisyr. Han ser ut som en annan person. Jag klippte uppklippt och snelugg precis som jag ville ha. Så nu kan jag fortfarande ha det rakt men ändå få mer volym och ruffsigt när jag vill. Jag lägger upp bild på min nya frisyr imorgon, ikväll orkar jag inte. Ikväll ska vi ligga och mysa och kolla på film. Kollade precis på Idol, hoppas Johan åker ut!! Och shiit alltså, det där galna fanset som bara skrek och var helt hysterisk var ju bara pinsam. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta!?

Aja, ha en bra fortsatt fredag kväll!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0