Nu kan jag skriva!!

Har ni saknat mig? Hehe. =) Usch, jag känner mig helt värdelös när jag inte kan blogga, det känns som det är någonting jag har glömt hela tiden. Ja, som sagt jag var i Ullared i fredags. Vi kom iväg sent och var inte där förrens vid tre, men tänkte ändå att det var lungt för då hade vi trots allt fem timmar där inne på Ge-kås. Men fy fasiken va mycket folk det var! Man kom knappt fram med sin vagn, man fick liksom köra sick-sack och nästan tränga sig fram med vagnen! Det var mycket saker där och jag skulle kunna handla så mycket mer. Men handlade bara det nödvändigaste och det som vi behövde. Det blev en massa kläder åt Tindra, ett par harlembyxor åt mig, cd-skivor åt M, julgranspynt, ny lampa till sovrummet, julklappar, kontaktskydd, leksaker åt Tindra, nattlampa åt henne, en jätte söt tomteklänning + tomteluva som Tindra ska ha på julafton =), en snygg julstjärna och lite annat smått och gott. =) Blev en del.. Och vi har köpt julklappar åt nästan allihopa nu!

Vi var där tills det stängde och åt thai-mat efteråt, så vi var inte hemma förrens vid elva på kvällen. Segt! Och igår fick vi gå upp relativt tidigt för att göra oss iordning för fest. Ms morbror hade 60årsfest och vi var där hela dagen igår och åt god mat och hade jätte trevligt! Så det är därför jag inte har kunnat blogga någonting på hela helgen. Sedan idag fick vi ju låna bilden och ni vet ju att dom dagarna blir det alltid fullt upp. Så vi har varit iväg och fixat en massa grejer idag och städat undan i lägenheten. Nu kan jag äntligen ta det lungt och blogga lite. =)

Tänkte visa lite bilder senare men det orkar jag inte just nu, måste njuta av min tid av lugn och ro nu. Tindra sitter och leker för sig själv här brevid mig och M är iväg och spelar in i studion, men han skulle komma hem snart. Ska snart fixa kvällsmat, men först ska jag ta det lugnt och läsa lite bloggar.


Sen börjar ju Gossip Girl snart... Inte missa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0