Kvällen består av vila...

Vi var uppe på BVc innan ju, och nu väger lillskruttan 7650 g och är 74 cm lång. Hon ligger ett snäpp under viktkurvan och ettt snäpp över längkurvan. Men allt såg bra ut så! =) Och gissa vad jag har gjort sen vi kom hem?! Hehe, jo städat.. Men inte så mycket, tack vare att jag storstädade igår så fanns det inte så mycket att städa idag. M kom hem vid tre, och ikväll är det han som får laga kvällsmaten. Så jag kan bara vila resten av kvällen. Bra va?

Imorgon ska jag ut till Rottne och passa syskonen. M ska jobba hela kvällen och mamma skulle komma hem ganska sent, så det blir att jag stannar över där också. Det ska bli trevligt! =) Vet inte när imorgon jag åker, men jag kommer hinna blogga innan iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0