Kolsvart igen...

Har inte haft tid att blogga alls idag. Vi har städat och myst hela dagen och kollade precis på Stjärnor på is. Tindra somnade precis och förhoppningsvist sover hon resten av kvällen/natten. Har färgat håret svart idag också, så nu är mitt hår fullbordat. =) Jag var duktig och lagade en kvällsmåltid åt Tindra också, det fick bli nån slags korvstroganoff med potatis pure och lite ärtpure vid sidan om. Utan salt såklart! Och hon älskade det! Hon åt nästan upp hela portionen, och jag lovar det var en STOR portion!

Imorgon vid tolv tiden kommer min Farmor och hennes man från Blekinge och ska hälsa på. Dom skulle upp till Ikea och tänkte åka in om här för att hälsa på. Dom har ju bara träffat Tindra en gång, och då var det bara hastigt på Tindras dop. Det var ju över 60 pers som alla ville se en glimt av lilla Tindra. =) Sen skulle vi få lite barnkläder från mina kusiner..

Jag lover, det blir mer bloggande imorgon istället, och fler bilder.. Ska bränna ut lite filmer nu så ska jag och M ligga ner i vår sköna och stora säng och mysa framför tvn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0