Jordnötsringar...

Usch, har suttit och slängt i mig en halv påse med jordnötsringar.. Börjar må lite smått illa nu. Tindra somnade för en halvtimme sedan, men ska väcka henne nu igen. För annars vaknar hon igen och är uppe till tolv. Så har hon gjort nu tre dagar i följd och det måste det ändras på! Imorgon ska jag upp tidigt, eller jag måste upp vid halv nio, nio allra senast. Tjugo över tio tar jag bussen till stan och 10.50 går bussen mot Rottne. Ska ta en fika med mamma sedan vid halv ett blir vi hämtade av mammas vännina och åker till Ullared. M ska ta hand om Tindra hela dagen, undrar hur det kommer att gå? Hehe, det kommer säkert att gå bra! Det är ju inte första gången M har haft henne en heldag.
 
Ska väcka Tindra nu, men först får ni två söta bilder från idag när vi var på stan:


En glad gumma på bussen påväg ner till stan...



En trött gumma påväg hem från stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0