Jiddra inte med Zohan...

Gårdagen var jätte trevlig. Frida, Victor och Tuva kom ju och vi gjorde tacos och det var hur gott som helst. M tycker ju inte om tacos så det är inte så ofta jag får de. Men den här gången fick han göra sin egen variant av det. =) Vi kollade på idol, iaf jag och Frida. Hehe. Sedan kollade vi på en film, Jiddra inte med Zohan. Ganska rolig film, flummig med rolig. Tyvärr hade jag så trevligt att jag glömde ta fram kameran, så det blev inga kort tagna igår. Men men...

Tindra sov bra inatt. Hon somnade vid tio tror jag klockan var. Sedan sov hon i sin säng ända till tio i sex. Vaknade av att hon bara gnydde lite, sen när jag kom in i hennes rum så stod hon upp helt yrvaken. La henne mellan oss och då sov hon ända  till halv tio. Vi låg kvar och mös till halv elva. =) Idag har vi ingenting inplanerat. M ska med bussen snart och han kommer att vara iväg och jobba precis hela dagen. Kommer inte hem förrens vid ett. Så det är bara jag och Tindra hela dagen, vet inte vad vi ska hitta på, men nått ska vi nog allt komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0