I Rottne...

Ja nu har vi anlänt till Rottne. Tog bussen hemifrån vid tolv, vår buss till Rottne gick halv ett. Träffade min bror vid stationen en snabbis och han hjälpte mig upp med vagnen på bussen. Träffade också Louise och hennes Tindra en kort stund bara. =) Var lite stressad, hehe.

Så nu har vi varit i Rottne någon timme, ätit lunch och så. Mamma åkte precis, Lillan har kommit och vi ska snart upp till affären och köpa lite mat inför kvällen. Vet inte vad vi ska äta, men vi hittar nog på ågot gott. =) Tindra är på så gott humör, håller på och leker och är jätte glad! Härligt! Rasmus kommer väl hem efter fyra någon gång tror jag. Får se vad vi hittar på sen under dagen.

Nu ska jag och Lillan busa med Tindra en stund sen är det dags att bege sig ut en runda. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0