Första advent, och det första ljuset är tändt...

Nu har min farmor och hennes man varit här och hälsat på. Vi tog en fika och snackade lite, dom var här i nästan två timmar och det var jätte trevligt! Det är ju inte så ofta man träffar henne tyvärr, och min Farmor är absolut den snällaste jag känner! =) Vi fick lite kläder till Tindra från mina andra kusiner som är små, och Tindra fick en liten tiger gosedjur. Hon hade med sig sina supergoda saffransbullar som vi får varje år, och jag blev skit glad!! Hehe!

Nu är mina syskon här, dom har varit nere i Ystad i helgen och kom precis med tåget. Ikväll ska vi gå på Julmarknaden så tänkte att det var lika bra att dom stack hit istället för att åka in om till Rottne och sen tillbaka. Vi ska möta mamma i stan vid fyra, kanske ska till Domkyrkan och kolla på när Isabelle sjunger vid fem också.


Idag är det ju första advent och idag tände vi första ljuset i vår adventsljusstake. =)


Tindra hade tomteluvan på imorse vid frukostbordet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0