Ett piano har annlänt...

Tindra har somnat, redan!!
Hoppas hon fortsätter att sova så jag och M får en tidig kväll för oss själva. =) Det hade varit mysigt! Gjorde en riktigt god Currykycklinggryta innan. Jag hade i lite Hönsbuljong och den fick redan då väldigt god och fyllig smak.

Denna vecka är det ganska mycket som händer:

Imorgon (Onsdag): Händer det faktiskt inte så mycket. Inte än iaf. =)
Torsdag: Ska jag till MVC, och sedan ska jag in till Rottne och passa mina syskon. Vet ej om jag ska sova där eller inte.
Fredag: Då ska jag, mamma och hennes kompis till Ullared. Tindra får stanna hemma med sin pappa, och jag får en halvdag själv. kan vara ganska skönt ibland ju!
Lördag: Då ska vi på 60-årsfest. Ms morbror fyller 60 nu i december, men han ska firas på lördag.
Söndag: Då ska vi förhoppningsvisst bara ta det lungt jag, M och Tindra. =)

Och idag var M och hämtade ett piano, som står så fint i vårt arbetsrum nu. Vi var tvugna att möblera om lite och sätta Ms dator inne i gaderoben till arbetsrummet. Men det gjorde inget för det är en stor gaderob med fönster och allt. Nästan som ett mini extra rum. =)



Så här ser pianot ut. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0