Ett ljummet bad...

Idag tvingade vi upp oss innan åtta, och åt en riktigt engelsk frukost med bacon, bönor, scrubble eggs. Det ända som fattades var toasten. Tindra behöver ändra sina rutiner lite så det var därför vi gick upp så tidigt. Så förhoppningsvist somnar hon innan tolv ikväll. Dom senaste dagarna har hon inte somnat innan tolv. Hon har somnat vid åtta men sen vaknat en timme senare och varit jätte pigg. Jag och M har verkligen inte fått hämta andan någonting och har inte haft någon tid för oss själva heller. Så nu ska vi gå upp tidigt här, varje dag!! =)

Vi var iväg och handlade för veckan innan. Kollade på en pipmugg som man inte spiller med om man håller den upp och ner, men den kostade över 60 spänn! På ullared fanns dom för 19.90. Ångrade nu att jag inte köpte en sån där istället. Hon har ju redan en pipmugg, men det rinner ju ut en massa så fort hon håller den upp och ner..

Vi åt pannkakor till lunch innan, hur gott som helst! Vet inte vad vi ska äta till kvällsmat, M ska ju iväg och jobba och kommer inte hem förrens vid nio. Så det blir en sen kvällsmat. Gör nog bara något enkelt.. Tindra sover nu iaf och jag kom precis upp från ett ljummet bad. Kan inte ha för varmt nu för tiden, blir alldeles för yr...


Ska ta lite kort på lite grejer som jag köpte på Ullared och sen lägga upp här, men först ska jag njuta av lite lugn och ro.. Och en kopp te kanske?! =)


Kommentarer
Postat av: Louise - Tindras Mamma

Tindra gjorde också så innan.. somnade vid 8 och sen vaknade efter en timme och var jättepigg och vägrade somna..jag bytte välling då.. och nu vaknar hon inte längre=) fast det kanske inte hjälper på henne eftersom hon är äldre än tindra? ville bara säga det iaf=P

2008-11-17 @ 18:49:36
URL: http://tindrissmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0