En liten stund för mig själv...

Det blev aldrig något mys med film för mig igår. Tindra somnade inte förrens vid elva och då var det bara en timme tills M kom hem och jag var då redan jätte trött! Så satt uppe ett tag till M kom hem sedan gick vi och la oss. Tindra sov i sin säng hela natten till åtta imorse iaf, och skönt var det att få vila ut. Men en konstig sak var att både jag och M vaknade vid sex och båda var uppe på toaletten, sedan kunde ingen av oss somna om. Vi låg vakna en timme säkert och försökte somna om. Hehe, lustigt!

Hela förmiddagen har vi tagit det lugnt och gjort våra vanliga vardagssysslor. Jag tog en dusch medans Tindra sov, och M stack precis till jobbet. Han jobbar lika sent ikväll. Min mamma kom för en stund sedan också och nu är hon ute och går en runda med Tindra. Så skulle jag få en lugn stund för mig själv. Och jag fick absolut inte diska sa hon! Hehe! =)

Ska läsa lite bloggar och sen lägga mig i sängen och kolla på tv me en varm oboy...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0