En jobbig natt...

Jag sov skit dåligt inatt, Tindra sov jätte oroligt och vaknade och gnällde flera gånger. M var ju ute på pubben igår och Tindra somnade innan han var hemma. Tror det var därför hon var orolig, för när jag bad M ta henne inatt blev hon lugn och somnade om och sov till halv tio. Hon är ju trots allt pappas flicka! =) Varje gång jag vaknade fick jag sammandragningar, det räckte med att jag vände mig så kom det en sammandragning! =( Jobbigt! Jag måste nog ta det ännu lugnare om dagarna, men det är ju inte så lätt alltid. Speciellt inte när M är borta nästan hela dagen. M tog henne imorse och jag fick sova en extra timme iaf, och det var välbehövligt!


Försökte få Tindra att sova lunch innan men ikke sa nikkke. Hon somnade till i fem minuter och väktes när M ropade på mig. Hon har blivit så otroligt lättväkt nu för tiden. Jobbigt! Sen dess har hon inte sovit någonting. Ska ge henne mat nu sen ska jag ställa mig och diska. Då brukar hon somna. Men vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0