Duktiga Tindra!!

Jag är så stolt över min dotter. Hon somnade ju igår i sin egen säng strax efter tio, och sov där hela natten och vaknade inte förrens vid halv nio i morse. Gick upp och la henne brevid mig, (M hade redan gått till jobbet) och vi somnade om en timme sen gick vi upp. =) Så otroligt skönt! Nu sitter jag här i mina myskläder, Tindra är den ända som är iordning. M kommer snart och ska ha färdig lunch till han då.

Klockan 14.20 har vi tid på BVC här i Hovshaga. Det är första gången vi ska dit här i Hovshaga. Vi gick ju till ett annat bvc där vi bodde innan och nu har vi bytat. Vi bor bara fem minuter ifrån BVC nu. =) Men ska nog ta en liten extra runda idag, det ser ut att vara ganska härligt väder ute idag! =)

Ska fixa lunchen åt M nu, han får rester för orkar inte ställa mig och laga värsta rätten. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0