Äter för två...

Tindra ligger nu och sover lunch, M är iväg och spelar in i studion och jag sitter här vid datorn och håller på och lägga in lite nya bilder från min nya mobil. Det blir jätte bra bilder på den. Det är ju trots allt 3,2 megapixel kamera i den, men man får hålla den stilla annars blir det suddigt. Sen kan man redigera bilderna ganska bra i den också. Jag har ju inte photoshop och kan det inte heller så det är perfekt om man vill göra om bilderna lite enkelt. =)

Ska snart laga lunch till mig själv, har inte hunnit äta något än. Ikväll ska vi till City Gross och handla. Jag vet inte vad det är som har hänt, men dom sista dagarna i veckan innan handling har vi knappt någon mat här hemma, speiellt ingen frukost mat. Har vi börjat äta som gamar eller vad är det frågan om liksom? Vi handlar lika mycket nu som vi gjorde för ett halvår sedan. Det kan ju trots altl vara min gravidhunger som ställer till det. =) Hehe! Men är man gravid så måste man ju äta för två eller hur?! Det är min ursäkt iaf! =)


Tindra har varit ovanligt glad och underbar idag. Se bara så glad hon var när hon fick äta rån:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0