Vad hände/händer?


För 5 år sedan...
...Var jag 15 år och skulle gå ut nian. Mamma bodde i Småland och jag och pappa bodde nere i Ystad. Jag skulle så småningom flytta hem till mamma igen efter jag slutat nian. Jag fick säga hejdå till mina vänner i Ystad, vilket var det jobbigaste jag har behövt göra. Saknar dom så!

För 3 år sedan...
...Var jag 17 år och gick andra året på gymnastet. Hade piercat mig och skaffat min första tatuering. Levde loppan i Högsby. Hade ett distansförhållande på mer en 40 mil. Jag förberedde mig på att för första gången åka på festival, Sweden Rock festival.

För 1 år sedan...
...Hade jag och Matthias varit tillsammans i över ett år. Vi planerade vår första resa tillsammans. Vi skulle åka till england och gå på Hårdrocksfestival. Jag hade flyttat till Rottne, men spenderade mest tid hos M. Jag hade börjat jobba på Hotel och trivdes bra med det!

För 3 måndaer sen...
...Var jag höggravid med Tindra i magen. Både jag och M var ivriga och ville att hon skulle komma ut! Jag hade ont i ryggen och svårt att böja mig framåt. M fick alltid knyta skorna åt mig.

Igår...
...Var det Mors dag! Jag blev firad för första gången. =) och vi var hemma hos Matthias föräldrar och åt middag.

Imorgon...
...Då ska jag på Babymassage med Tindra. Och förmodligen så ska jag färga håret svart. Annars bara mysa med min dotter och M så klart!

Om ett år...
...Då är Tindra över ett år. Min mammaledighet har gått ut, och förmodligen pluggar jag eller har skaffat ett nytt jobb. Jag och M letar ny och större lägenhet och har ett bra liv tillsammans.

Om 5 år...
... Då är jag 24 och ska fylla 25. (gammal) Tindra är fem år. Och hon har kanske fått något syskon. Nu har vi flyttat till en större lägenhet/hus. Jag har fått ett jobb som jag trivs med. Och M har slagit igenom som rockstjärna. :oP


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0