Massage mys..

Nu har jag ängtligen kommit hem. Vid tre idag så var jag på den första babymassagekursen. Det va jätte mysigt! Jag tycker absolut om man får chansen att gå så ska man göra det. Det är lugnande för både barnet och dig själv. Vi var inte så många, vilket var skönt. Vi var bara fyra stycken, men det skulle vart fler som inte kom. Lilla Tindra låg där och sprallade och kollade in den andra babisen som låg brevid. Hon tyckte de va jätte intressant. Och medans dom andra var tysta, låg hon där och pratade jätte mycket. Hon sökte kontakt med dom andra bebisarna. Hehe! Men hon blev jätte mysig och blev lugn så fort jag började massera henne. Denna gången masserade vi bara fötterna och benen. Nästa gång skulle vi börja med magen och bröstet.

Sen efter det gick jag bara hem om en snabbis, för att byta om till lite tunnare kläder. Det har varit sjukt varmt ute idag. Måste ha varit över 25 grader iaf. Sen gick jag ner till stan för att möta upp mamma och mina syskon. Tog en fika och gick lite affärer. Tindra fick ett par tossor som skallrar. Jätte söta!

Nu börjar snart Gossip Girl ska kolla på det. Skriver kankse senare.


Här sitter Tindra i soffar, redo för Gossip Girl. =)

Här är tossorna hon fick.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0