A hell lot of stuffs..

Jag sov ända tills elva idag. Det va riktigt skönt alltså! Tindra låg vaken och stirrade på mig när jag vaknade. Hehe. Så söt! Den här veckan är fullspäckad med grejer som ska göras:

* Ska färga håret svart (igen)
* Beställa tid till klippning innan fredag
* Klippa mig
* Gå på babymassage
* Köpa in allt för dopet
* Baka en massa pajer
* Tindra ska döpas
* Sen skulle jag träffa Nicole på Onsdag =)
* Och Pappa kommer på fredag

Tror det var nått mer, men det har jag nog glömt bort isåfall.

Nu kommer det ännu fler en vad vi trodde från början. Nu kan vi bli upp mot 60 pers. *pust* Så är det när man har en pojkvän med stor släkt. Nu har vi utsett faddrarna, och Tindra får tre faddrar. =) Min bror Rasmus, Matthias morbror Lennarth, och Alle gittaristen i chamber 4. En god vän till oss båda.

M är ute och jobbar. Han ska jobba ca 15 timmar idag och 15 timmar imorgon. Jobbigt! Lite jobbigt att vara själv hela tiden också. Men vi behöver pengarna! Är ju bara den här månaden som blir så här. Sen är det lungt liksom.

Äh nu ska jag väl börja diska. TRÅK!



//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0