Tindras pappa är rockstjärna..

Har varit lite dålig att blogga dom senaste två dagarna. Förlåt! Men det har varit så mycket just nu. Vi va hemma hos Tindras farföräldrar och hälsade på. Och sen igår va jag en runda ner i stan och mötte upp min mamma och syskonen. Fick en jätte söt mumin body av dom! Hur söt som helst! =)
Och M har jobbat en massa och sen har det varit en massa med bandet också. Han har repat varje dag nu. Dom ska ju ha spelning på onsdag på Musikhuset. Hade varit kul att titta förebi men Tindra är lite fölr liten för att vara på konsert. Hon får allt vänta några år innan hon får se pappa aggera rockstjärna.

Har hållt på och vikt in all ren tvätt. Ska börja stryka det som ska strykas nu. Usch! Det är ju så tråkigt! Det tråkigaste som finns ju!!

Skriver nog mer senare..


//S

Kommentarer
Postat av: Erika

Ojdå! Hon är liten liten. Visst är det helt underbart? Får jag fråga hur gammal du är?
Min lilla pojk är 10 månader. Tack tack!

2008-05-12 @ 20:12:08
URL: http://theerika.blogg.se
Postat av: Erika

Ja gud tiden går så fort, känns som om jag nyss låg och krysta för kung och fosterland. Han är snart ett år. Hjälp!

Okej. :) Ännu en ung mamma. Jag är 19 år fyller 20 i december haha. Du såg yngre ut än 20, inget illa menat. Har fått höra att jag ser ut som 17 men det är ju inget negativt, då kanske man ser yngre ut när man blir gammal sen.

Hoppas ni har haft en bra dag!

2008-05-12 @ 21:55:54
URL: http://theerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0