Tindra - 2 Månader..

Idag är Tindra exakt två månader. Tänk vad tiden har gått snabbt. Det känns som det va igår jag låg där på förlossningssängen och pressade ut henne. Och hon har ju verkligen växt under dom här två månaderna. Hon kan inte ha storlek 50 längre. Gick igenom hennes byrå för nån dag sen och fick lägga undan en del kläder som redan var för små.

Idag va det inte vårväder ute, det var sommarväder!! Gud, så härligt det har varit! Jag gick en riktigt lång runda med vagnen. Vi va ute och gick i fyra timmar. Så nu har jag lite småont i höfterna. Och nu precis har vi ätit gott. Hasselbackspotatis, fläskfilé och tsatziki till. Mumma! Alle var på ett kort besök. va ju tänkt att han skulle va här hela kvällen, men Matthias ska upp vid två inatt och jobba. Han har ju börjat jobba nu. För han får ju inte studielån i juni, och vi måste ha pengar. Han kör jordgubbar så det blir att gå upp mitt i natten ibland, beroende på vart han ska köra. Och inom ska han ända ner till Malmö.

äh! Nu börjar jag bli trötter. Ska krypa ner i sängen med M och mysa och kolla på tv.

image59
Gumman sover sött i vagnen, som vanligt.


image60
Ute och går.


image61
Blommor vid vägkanten.


image62
Gumman sover sött! 2 månader gammal!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0