Sveriges första jordgubbar..

Tindra har börjat sova lite längre på nätterna nu. Hon sover från nio,tio på kvällen till tre. Och sen vaknar hon vid sju. Så nu sover hon mer än tre timmar per gång. Skönt det! hoppas hon snart börjar sova hela nätter. Man skulle bli så mycket piggare då.


M jobbar ju som jordgubbsleverantör, eller vad man ska kalla det. Han kör iaf och lämnar jordgubbar åt en massa ställen över hela södra och mellersta Sverige. Och häromdagen fick vi ett paket jordgubbar. Dom första utomhusodlade här i Sverige. Och dom va ju hur goda som helst! Älskar jordgubbar!!

Nu ska jag göra mig iordning och fixa mat till M. Han jobbar ute på Samarkand och säljer jordgubbar idag. Och han får inte gå där ifrån, så snälla jag ska upp dit snart och ge han lite mat. hehe. Ska passa på att kika lite i affärerna där och så. Måste handla halstabletter också. Har så himmla ont i halsen. Har knappt kunnat sova inatt på grund av det.. Pollen har blivit lite bättre iaf. Fast går fortfarande och snyter mig hela tiden. Hoppas det går över snart!


image79

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0