Ren och fin!

Det blev visst inga bilder från Valborg. Batteriet på mammas kamera var helt urladdat, och det tar typ 24 timmar att ladda upp de. Men men. Det va en lugn Valborg vi hade spelkväll. Skit kul! Vi skrattade så mycket att vi grätt och knappt kunde andas. Det var länge sen! =)

Igår va en lugn dag med, gjorde dom vanliga sysslorna som att städa lägenheten, handla, laga mat och vi var även en runda hos Tindras farmor och farfar och hälsade på. Och där var hennes gammel Morfar och gammel mormor. Och dom tyckte de va så kul att träffa vår lilla solstråle. Hon är familjens gullegris! =)

Kom precis upp från badet, jag badade med Tindra för fösta gången idag. Så nu är vi båda rena och fina! Och det var jätte mysigt! Hon har börjat tycka om att bada lite nu. Nu sitter hon här bredvid mig och sover. Vi kan inte lägga henne i hennes säng för då vaknar hon med en gång. Lilla busan! Ska sminka mig nu och göra mig iordning.


Föresten så är allergin bättre idag. Hoppas det förbli så! =)


image56

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0