Oh noo..

Kom precis upp från ett varmt bad. Det var länge sen jag badade. Har ju inte fått bada nu efter förlossningen, men nu har det gått över två månader. Och det var verkligen hur skönt som helst!

M har feber! Inte så kul. Hoppas inte jag eller framförallt inte Tindra blir smittade. Det skulle va sjukt jobbigt! Men har verkar lite bättre just nu, men det brukar ju förvärras framåt kvällen. Så idag ska vi bara slappa här hemma. Ska kollla på film och så

Vi fick ett paket från england idag med. Från en av Matthias farbröder. Fick en fin bodysuit med passande sommarmössa till. Jätte sött!

Men nu skiker M på mig att jag ska komma, så det är väl bäst att jag lyder honom nu..

Skriver senare


//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

men vi kan bestämma en dag på msn :) för jag kan när som, fast inte på Onsdag elr Lördag :) annars kan jag :) kramar från Nicole och Thilian :D

2008-05-20 @ 16:11:24
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0