Mors dag och en massa jordgubbar!

Idag är det morsdag. Och jag har faktiskt fått en sak från Tindra ( Matthias hjälpte till). Känns lite lustigt att själv bli firad på Morsdag nu. Jag fick ett album att klistra in foton och saker i. En silver penna och lim. Jag har tänkt göra en scrapbook åt Tindra. Om hennes första år och så. Så det va det först jag behövde. Ska köpa lite annat sen som behövs. Ska bli kul att få pyssla lite.

Jag  va och mötta Mamma i stan också. Jag hade köpte en chokladask åt henne. Skulle egentligen köpa en bukett blommor. Men dom var visst slut. Inget att göra åt.

Så nu kom vi precis hem från Matthias föräldrar. Detr är ju söndag och enligt traditionen så åt vi middag där. Ganska trevlig tradition måste jag säga. Sen slipper man tänka på vad man ska äta också, vilken kan vara skönt ibland.

I förrgår kom M hem med en massa jordgubbar, och dom va stora som tomater. Jag skojar inte, dom var verkligen stora alltså! Så nu har vi ätit så mycket jordgubbar så vi klarar oss fram till Midsommar iaf.

Usch känner att jag måste uppdatera oftare här på bloggen. Men har varit så mycket på senaste. Dopet är ju nästa helg och så. Men fter det ska jag bli bättre på att uppdatera jag lovar. Ni får helt enkelt stå ut tills dess.

Nu börjar snart Sanningens ögonblick. fattar inte hur flt friviligt kan gå med där, och skämma ut sig så där för hela svenska folket. Men jag antar att folk gör vad som helst för pengar.




Alla jordgubbarna. Skålen rymmer fem liter.


Gumman har ett fast grep om leksaken i babysittern.



Min morsdag present.


//S.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha jasså var han likadan? :)

2008-05-25 @ 21:41:39
URL: http://theerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0