Mammas lilla charmtroll!

Nu kunde jag äntligen logga in på min blogg. Va lite problem med det innan. Som sagt jag mötte min mamma och mina syskon på stan innan. Kikade runt lite i affärerna. Finns värsta söta sommar klänningar och linnen till Tindra nu. Åh! jag vill bara shoppa upp hela affären. Det är helt sjukt. Innan kollade man alltid kläder åt sig själv, men det är inte kul längre. Nu kollar jag bara kläder åt Tindra.

Så nu är vi i Rottne. Vi gick en liten runda innan, visade upp Tindra för Ketty. Hon tyckte att hon var hur söt som helst. Tindra charmar alla. Hon ler åt alla också. Det är jätte kul! =) Så nu har vi precis ätit gott. Vi satt ute på balkongen och åt medans solen gick ner. Hur mysigt som helst! =) Nu ska vi nog kolla på nån film elle kanske tv, får se.

Saknar M lite! =)


Gullunge!



Jag och Tindra i vagnen.



Ute och går. (jag blundar)



Den goda maten!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0