Klyven..

Usch! Igår gjorde jag verkligen ingenting. Kände mig ilte smått sjuk och krasslig. Tror det är pga pollen. =( Jag bara va hemma och degade hela dagen. Får nästan lite dåligt samvete av det. Men nån dag gör det inte så mycket att det blir så. Bara det inte händer för ofta! Jag och M kollade ishockeyn igårnatt. Det gick mindre bra för Sverige. Canada vann med 5-3. Så nu får dom slåss om bronset mot Finland. Och jag vet inte riktigt vem jag ska hejja på. Jag är ju halv-finne! hehe. Så det kvittar nog vem som vinner för min del!

Ikväll ska vi iaf till Matthias föräldrar och grilla och ha mysigt! =) M sover fortfarande. Han jobbade inatt och kom inte hem förrens vid halv nio i morse. lagom tills jag gick upp.

Tindra sitter här i babysittern bredvid mig och stoppar in hela knytnäven i munnen. hehe. Tror hon är lite småhungrig kanske?! =)

image70

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0