Jädrans pollen!

Det här är inte alls kul längre. Varför har man gått och blivit pollenallargiker just nu?! Jag har ju klarat mig i alla dessa år fram tills nu. *pust* Jag känner mig jätte sjuk just nu. Inte alls kul! mina ögon är svullna och näsan rinner och är täppt samtidigt. Är så trött och seg! Detta är ju så störigt att man ska må så dåligt när det är så fint väder ute också. Hoppas det går över snart!

helgen va lugn, va hemma hos Matthias föräldrar och sånt. Det har varit helt underbart väder. Satt ute hela dagen igår och solade med en kopp iskaffe i handen. =) Så härligt!

Ska städa lägenheten nu. Matthias kommer snart hem, och lovade honom att jag skulle diska.. :oP

image58

Tindra, på väg hem till farmor och farfar


//S.

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt liten tjej :-) Hur gammal är hon?

2008-05-08 @ 14:17:12
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0