Fixa och dona..

Idag har vi städat, och M har varit hemma hela dagen idag. Första gången på jätte länge. Så vi har haft mysigt och snackat gojja typ. Jag masserade precis Tindra, sen gav henne mat. Och nu har hon deckat totalt! =) Snart ska vi hem till Matthias föräldrar och börja göra dom första tårtorna till dopet. På lördag så är det ju dags. Ska bli lite jätte trevligt, va länge sen man träffade några från släkten ju. Och farmor kommer ju, och hon har ännu inte sett Tindra.
Det blev inte så mycket mer bloggande igår, för direkt när jag kom hem igår, fick jag mata Tindra och sen iväg till City Gross, för att handla in allt som skulles till dopet. Och det var mycket! Så nu är vår kyl full med mat.

Imorgon på dagen kommer mamma hit och ska hjälpa mig baka pajerna. Sen på kvällen kommer pappa. Ska bli kul att träffas,  det måste vart över en månad sen sist. Får se om jag hinner blogga nått imorgon. Har ju en del att göra som sagt.


Här ligger hon och sover..

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0