Besök på BVC igen...

Idag va man uppe tidigt. Tidigare än vad jag brukar va iaf. Vi hade tid hos BVC klockan elva, så jag gick upp vid åtta. Så man slapp stressa och kunde ta det lungt. Och visst hade hon vuxigt! Nu väger hon 5155 g och är 59 cm lång. Och huvudomfamnen är 38,7 cm. Hon är inte så liten längre! =)

Det är ganska fint väder idag, lite molnigt men det är varmt. Nu måste jag börja på min speciella köttfärssås. =) M kommer hem om två timmar och maten måste vara färdig tills dess. För han ska iväg sen direkt efter. Dom har ju spelning ikväll.

Skriver mer senare!


//S.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, absolut. Tycker faktiskt mest om att läsa unga mödrars bloggar och nu läser jag din också. :D

Haha okej. Ja man vill ju inte bli rynkig i förtid. Jag fick som yngre höra att jag såg äldre ut, kom in på klubbar i stan som 15 åring typ och nu när jag är 19 så måste jag visa legg när jag köper cigaretter även fast jag har barnvagn och så får jag höra att jag ser ut som 17. Blev lite paff haha.

Jag har haft en alldeles utmärkt dag! Hoppas du haft en bra dag! :D

Såg att din lilla gumma har blivit stor kicka. Hon väger ju mycket nu ju. :D

2008-05-15 @ 01:01:40
URL: http://theerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0