Att stryka är ju så tråkigt!!

Vi vaknade vid sju av att Tindra gnällde och ville ha mat som vanligt. Det var skit fint väder då och jätte ljust i sovrummet och vi kunde verkligen inte somna om. Så det slutade med att vi båda gick upp efter jag hade gett Tindra mat. Så vi gick upp med tuppen idag, eller vad man brukar säga. Hela dagen har gått åt att städa mer eller mindre. Jag har stått och strykt kläder i typ en timme. ååh! Alltså det är såå tråkigt!! Jag skulle lätt kunna betala någon för att stryka vår tvätt. Nån som är intresserad?

Jag kolla på rachel ray samtidigt som jag stök och i programmet var det fem syskon, tejer allihopa, och fyra av dom var gravida. Samtidigt! Det skillde bara några veckor mellan dom. Och två av dom hade beräknad födsel exakt samma dag. Så coolt ju! Va kul dom måste ha de! Att dela det med sin syster måste ju va skit kul, och barnen kommer ju verkligen växa upp tillsammans också.


image78


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0