Påsken som varit...

29 Mars...

Tidiga morgnar har det blivit på senaste. Vi går upp vid sju åtta nästan varje dag nu, vilket  fall som helst så är vi vakna då för Tindra ska oftast ha mat då. Så det händer ibland att man ligger kvar i sängen nån timme extra för man får ju inte så mycket sömn om nätterna som man fick innan. Blir ca 4-6 timmars sömn varje natt. Och jag är liksom van vid att sova minst 10 timmar. :oP Dom senaste dagarna har det varit fullt upp. Har varit så dom senaste tre veckorna rätta sagt. Men påsken har varit full späckad med saker att göra. Min pappa var uppe på besök. Han träffade Tindra för första gången. =) Sen va Matthias farfar och farmor från england på besök. Vi va på påskmiddag både på fredagen och söndagen. Sen i Måndags va vi nere på familjerätten och skrev på papperna om delad vårdnad så nu är det fixat. I Tisdags va vi på BVC med Tindra. Hon väger nu 3490 g. Hon växer så det knakar. =) Hon har fått lite mulligare kinder. Och det tycker Matthias om, han har ju kind fetish. Han ligger och klappar hennes små kinder hela dagarna. hehe.

Och i Onsdags åkte vi till Värnamo, för Matthias mormor fyllde år. Så det blev att visa upp lilla Tindra där med för halva släkten. Vi tog på Tindra finkläder. Vi har fått en massa kläder från släktingarna i england. Och där bland fick vi en jätte söt rosa klänning och en vit kofta. Som hon fick ha på sig. Hon blev jätte söt! Hon är min lilla prinsessa. Är så lycklig att jag har henne. Helt obeskrivligt hur mycket hon betyder för mig.


//Lill.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0