Trevligt kväll...

Nu har Frida och dom andra åkt hem. Vi hade jätte trevligt! Vi åt hasselbackspotatis, kött, tzatziki och sallad. De va faktiskt gott. Även fast jag råkade bränna ena formen me potatisen. =( Sen kollade vi på fotbollsmatchen. Och det gick ju mindre bra för Sverige. 2-1 till Spanien. Buhu! Men iaf de va jätte trevligt! Det måste vi göra om fler gånger tycker jag.

Igår kollade vi på 30 days of Night. Och jag trodde att jag skulle dö på riktigt alltså, av rädsla. Jag blir så rädd av vampyrer och sånt. Den va skit bra och läskig som tusan! Så den kan jag helt klart tippsa om.

Tindra somnade vid halv åtta igår kväll, vaknade vid ett och ville ha mat. Sen sov hon ända fram till tio i åtta. Det va hur skönt som helst. Det som va mindr askönt. var att man inte fick ligga och dra sig, utan mamma ringde vid nio och kunde inte hitta sin plånbok. Det visade sig att jag hade fått den med mig i vagnen från i förrgår när jag var där. Så man fick palla sig upp för att möta mamma nere i stan för att lämna den.  

Tindra vände sig från magen till ryggen första gången igår med. Hon utvecklas mer och mer nu. Jätte kul att se minsta lilla framsteg ju!

Ska nog kolla på en film med M nu. Får se vilken det blir.


Lilla Tuva och Tindra.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0