Tindra tre månader!!

Idag är Tindra 3 månader!! =) Lilla stumpan börjar bli stor. Fast det är väl ingenting jämfört med vad hon kommer att vara snart, skulle jag kunna tro. Små bebisar växer alldeles för snabbt tycker jag.

Den här veckan är det ganska mycket som händer:

 Måndag: (idag) Tindra är tre månader. Vart på stan och inköpte en massa grejer. M repar
Tisdag: Babymassage. Sverige spelar mot Grekland. Alle och några från bandet kommer för att se matchen tillsammans med oss.
Onsdag: Bvc för mätning och vägning, Tindra ska även få sin första spruta. Senare blir det förmodligen picknick med Frida och några andra mammor med deras barn. M repar.
Torsdag: Inget speciellt planerat
Fredag: Inget speciellt planerat
Lördag: Kommer Frida, Victor och deras lilla Tuva hem till oss för grillkväll. Ska även kolla på Sverige mot Spanien då också. Ska bli skoj! =)
Söndag: Kommer mamma och hälsar på.

Sen ska jag ju färga håret, vi ska bort till tippen. Får se om vi ska till ikea, beror på om vi kan låna en bil. Sen ska jag, M och Tindra bort till sjön nån dag också och sola, bada och ha det mysigt. =) Vet dock inte vilken dag det blir, men det beror ju på vädret och så.

aja. Nu ska jag göra iordning mat till Tindra. Hon håller på att vakna.




//S.

Kommentarer
Postat av: Frida Nyström

oj, 3 månader! Grattisgrattis, tiden går för fort ibland.

2008-06-10 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0