Snart...

Matthias har suttit och pluggat vid datorn hela dagen, så jag har ej kunnat uppdatera. Men nu så har jag en stund här, tills vi ska äta vill säga. Inatt sov Tindra jätte bra. Hon somnade vid halv nio igår kväll, och sov ända fram till fyra. Så hon sov i 7,5 timmar. Vilket är bra! Såg en skum film igår. Doomsday. Helt okej. men inte mer, tyckte inte jag iaf. Idag har vi inte gjort så mycket. Har gosat med Tindra hela dagen. Har brännt mig lite på armarna, så tänkte de va bäst att stanna inne idag. Men imorgon ska jag nog upp Samarkand och kolla lite. Måste också till apoteket och köpa solkräm och nya nappar till Tindras nappflaskor. Sen senare på kvällen är det handlingsdags. Får se om jag får tvätttid imon, och om jag orkar vill säga.

Men nu måste jag tyvärr sluta, för nu ska vi äta. Jag ska försöka uppdatera lite mer imorgon. Det beror ju helt på Matthias, hur mycket han ska plugga och så. Snart börjar Pussycat dolls. =) Måste kolla på det också ju!



//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0