Myspys...

Idag gick vi inte upp förens elva. Tindra är så mysig nu på morgnarna, bara ligger och smajlar och myser. Jag verkligen älskar hennes morgonhumör. Sen efter tolv kom min mamma och min gamelmorbror och hämtade oss. Han och hans fru har ju kommit ner från Linköping för att hälsa på. Dom har ju inte sett Tindra än. Så vi åkte hem till Rottne och tog en fika, fick lite presenter och sånt. Det var jätte kul att träffa dom igen! Nu har jag precis bakat en massa negerbullar. =) Gott! Jag och M ska ha myskväll idag. Ska börja kolla på filmer redan nu. Vet dock inte vilka filmer vi ska se, men vi hittar nog en bra bland allihopa.

Föresten, Jag tycker att ni ska gå in HÄR och bli medlemmar. Ni kan enkelt få gratis biobiljetter och presentkort på valfri butik. Det ända man behöver göra är att samla poäng. Och om ni blir värvade utan mig får ni redan 75 poäng! Bra va!? Det är hur enkelt som helst!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0