Mums va gott...

Föresten jag glömde att berätta! Idag åt Tindra riktigt barnmat för första gången. Tjuvstartade lite. Hehe. Hon är ju fyra månader snart, och jag gav henne bara en liten tesked. Potatis och Majspuré. Och hon tyckte det var hur gott som helst! Hon började gapa efter skeden bara efter nån gång. Och ifall det gick för långsamt började hon gnälla. Så det var ju en hit! =)

Imorgon ska jag möta Nicole och Thilian i stan vid elva. Så ska vi ta nått och käka på stan och sen ska vi till simhallen och bada med våra småttingar. =) Dom har ju en speciell bassäng där för småbebisar. Så det ska bli kul! =)

Men nu ska vi se på film jag och M. Får se vad det blir för film.


Mums så gott det var, och kladdigt! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0