Ingen sömn!

Jag vet inte vad som hände inatt alltså, men Tindra vaknade hela TRE gånger inatt!!! =( Så jobbigt! Och självklart fick jag gå upp varje gång, jag har en lat sambo. Sen så vid tio somnade äntligen Tindra om, och tänkte passa på och sova en stund då med. Precis när jag har somnat om ringer telefonen och jag blir störd, så typiskt! Och när jag har lagt på för att somna om igen, så vaknar självklart Tindra igen och vill inte ligga kvar. Så det var bara att palla sig upp då. *Pust!*

Vi ska ner till stan snart, kolla lite på H&M, och in på systemet. M ska ha till midsommar och mamma skulle ha nått me. Jag själv får väl nöja mig med alkoholfri cider. Men det är ju gott det me. =) Ska göra mig iordning nu. Skriver mer senare..

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0