Bumbostol...

Det har inte varit en lugn stund idag. Vi har varit iväg precis hela dagen. Så det är därför jag inte har uppdaterat förrens nu. Vi vaknade vid tio men låg i sängen och mös till elva. Sen vid tolv kom Lennarth, han har ju varit i Italien. Så fick lite godis och Tindta fick en jätte söt klänning. Lite kul med lite andra kläder från andra länder ju, nästan ingen annan som har det i Sverige. Sen vi vi skjuts bort till City Gross. Så handlade vi där. Sen var det bara att komma hem och lämna grejerna och laga en snabb lunch. Sen bar det av till Jysk för att kolla soffa. Ska nog köpa en soffa där, men dom brukar ha reapris på just den soffan, så ska vänta tills det blir rea på den. =) Sen var vi på Baby & Kids och köpte en napphållare med döskallar och en Bumbostol. Skit bra grej faktiskt! Perfekt för Tindra som bara vill sitta upp hela tiden. Sen va vi borta en runda hos Matthias föräldrar och matade katterna. Så vi var inte hemma förrens vid åttatiden. Och nu har vi precis ätit och fått besök av mamma och Daniel.

Så ska vara lite social nu. Skriver mer senare istället..


Bilder från idag:


Tindra i sin vagn



Sussar så söt



pyjamasdax



Idag fick jag bada med pappa



Här sitter jag i min nya Bumbostol.


//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0