8000 kr rikare...

Idag har det varit en ganska seg dag. Jag har knappt sovit något i natt pga mitt öra. Har så ont i de. Vet inte riktigt vad som är fel. Men jag knaprar ipren just nu, och har det inte blivit bättre om tre dagar får jag väl ringa öronläkaren. Så jag har inte varit ute idag. satt på balkongen en halvtimme, men ville inte sitta längre. Har blivit lite solbränd på armarna nu. Lite röd och så. Vi va på City Gross innan och handlade mat för veckan. Vi skulle kolla på ett babygym också, men det var slut. Så imorgon ska jag först till apoteket och köpa solkräm och sen sticker jag upp till öb och Baby & Kids. Får se om jag orkar dra upp till Samarkand också, beror på hur mycket sömn jag får inatt.

Föresten i Tisdags fick både jag och M tillbaka våra skattepengar. =) Så nu har vi 8000 mer än vad vi hade tänkt. Men det ska sparas. Vi ska ju köpa en ny vagn efter sommaren. Den vi har nu är bara liggvagn. Och jag har verkligen ingen anning vad för sorts vagn vi ska köpa. Nån som kan tipsa? =)




//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0