Vilken härlig dag!

Oj, vad många läsare jag har fått den senaste tiden. Det är verkligen jätte kul. Och nu känner jag mig lite dum för att jag knappt uppdaterat något idag. Men det har varit fullt upp. Vi var nere en runda på stan, va inte påförsäkringskassan men vi hade glömt vårt nya hyreskontrakt så det var helt i onödan. Sedan var vi inne på apoteket och köpte en salva till Tindra. Hon har ju fått så torr hud och barnmorskan på BVC tipsade om den. Sen köpte vi även tandborste och tandkräm, för hennes två små tänder sticker ut en del nu. Så dom ska borstas nu. =) Tänk er fyra månader och måste redan borsta tänderna. Hehe lilla gumman! Och dom är sjukt vassa också, man ska ju verkligen inte stoppa in sina fingrar i hennes mun längre för det gör nästan lite småont. Just nu är jag glad att jag inte ammar henne längre iaf. =)

Det har varit strålande väder hela dagen och inte ett moln på himmlen, ätnligen är sommaren tillbaka. Och det ska vara 25-30 plusgrader ända till Söndag iaf. Sååå härligt! =)





//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0